Shyfter

Uurroosters, aanwezigheden, payroll én Dimona, eenvoudig beheerd.

Shyfter is het moderne HR-platform dat bedrijven helpt om planning, tijdsregistratie, Dimona en payrollvoorbereiding eenvoudig en foutloos te beheren.

Geen Excel-chaos meer: alles gebeurt centraal, transparant en volgens de regels.

Met Shyfter plant u sneller, registreert u uren nauwkeurig en automatiseert u een groot deel van uw administratie. Managers winnen tijd, HR behoudt overzicht en medewerkers gebruiken een duidelijke, gebruiksvriendelijke app.

Shyfter biedt realtime inzichten, vermindert fouten en maakt uw volledige HR-workflow efficiënter.

Minder administratie, meer rust en betere samenwerking binnen uw team.

Categorie

Analyse & Rapportering
Personeelsplanning

Oplossing

Tijd besparen & efficiënter werken
Kosten onder controle houden
Inzichten krijgen in je zaak
Personeel makkelijk beheren

Type zaak

Cafés & Bars
Cafés & Bars
Dine in
Dine in
Hotel
Hotel
Quick service
Quick service
Multi Venue
Multi Venue
Cafés & Bars
Dine in
Hotel
Quick service
Multi Venue

Koppelt met (list nest)

Koppelt met

Red Wi-Fi signal icon with three curved bars above a solid circle.
Voor deze technologie is een stabiele netwerkverbinding cruciaal.
Button Text

Ontdek in enkele minuten hoe u tijd bespaart, fouten vermindert en meer overzicht krijgt dankzij Shyfter.

Onze experts tonen u hoe het werkt, aangepast aan uw sector.
Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketinginspanningen te ondersteunen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.