AAPI

Combineert personeelsplanning, tijdregistratie en HR-administratie naadloos

AAPI – Slim personeelsbeheer, moeiteloos geregeld.

Of je nu een klein team leidt of een groot bedrijf runt, AAPI helpt je om je planning efficiënter te organiseren, papierwerk te minimaliseren en kostbare tijd te besparen.


Met AAPI stel je moeiteloos werkroosters op die perfect aansluiten bij de beschikbaarheid van je medewerkers en de behoeften van je bedrijf. Personeelsbeheer wordt eenvoudig, met een duidelijk overzicht van contracten, verlofaanvragen en aanwezigheden. Dankzij de digitale tijdregistratie verloopt het bijhouden van gewerkte uren nauwkeurig en transparant.


Ook loonverwerking wordt efficiënter. AAPI bundelt alle nodige gegevens en stuurt deze correct en overzichtelijk door naar je payrollpartner. Bovendien worden Dimona-aangiftes automatisch verwerkt, zodat je altijd in orde bent met de wettelijke verplichtingen zonder enige administratieve rompslomp.

Minder administratie, meer overzicht en een verhoogde tevredenheid bij je medewerkers – dat is de kracht van AAPI.

Categorie

Personeelsplanning
Analyse & Rapportering

Oplossing

Personeel makkelijk beheren
Tijd besparen & efficiënter werken
Kosten onder controle houden
Inzichten krijgen in je zaak

Type zaak

Quick service
Quick service
Dine in
Dine in
Cafés & Bars
Cafés & Bars
Hotel
Hotel
Quick service
Dine in
Cafés & Bars
Hotel

Koppelt met

Red Wi-Fi signal icon with three curved bars above a solid circle.
Voor deze technologie is een stabiele netwerkverbinding cruciaal.
Button Text

​We staan te popelen om je te tonen hoe AAPI je helpt tijd te winnen!

Neem hier contact heb en vraag je gratis demo aan.
Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketinginspanningen te ondersteunen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.